بوسه آتشين
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
سه شنبه 19 مرداد 1395برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

 كاش بودم به ميان  دل تو شاد كنم

 عشق ديوانگيم  را به تو  فرياد كنم

 روز  و شب ، چشم وچراغم همه در مانده تو

 تا بمانم  ،  و  بمانم  كه  تو را ياد كنم

 

 

************************************    سيد امحمد امين فرهي   29/5/95 

 

شعله هاي دلم از آتش نيست

گرماي بوسه هاي لبهاي توست

اينقدر آتشم نزن

بگزار نفس هايم فرصت سردشدن را داشته باشد

شايد كمي دلم خنك شود

وقتي به چشمانم خيره مي شوي

 

 

سيد محمد امين فرهي  

مرداد 1395



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت8:28---29 شهريور 1395
ممنون از لطفی که در حق من دارید
پاسخ: سلام خواهرم داشتن دوستاني مثل شما باعث سر بلندي ماست اميد وارم كنار خانواده هميشه دلي سر شار از شادي داشته باشي


لیلا
ساعت11:18---25 مرداد 1395


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب